Nám zavolejte na: + 48 22 511 11 11

Stovky úspěšných kampaní!

Naši zákazníci stále vracejí k nám!

Společenství Expertů Streetcom momentálně sdružuje téměř 300 000 spotřebitelů ze střední a východní Evropy, kteří jsou neustále v kontaktu s agenturou. Jsou ochotní testovat výrobky a vyjadřovat na ně své názory.

Ochotně radí ostatním, proto doporučují výrobek svým známým. Díky podílení se na kampaních vědí Experti Streetcom dříve, co se na trhu objeví, a také mají možnost nové výrobky vyzkoušet.

Obdrží také podrobné informace o výrobku a dodatečné rady nebo zajímavosti. Rozhovory o nových výrobcích jsou pro ně přirozeností. Cítí se členy výjimečného společenství. Souhlasí s pravidly marketingu osobního doporučení, která se zakládají na bezplatném předávání důvěryhodných informací o značkách lidem ve svém nejbližším okolí. Názory, které Experti předávají agentuře, jsou velmi vzácný zdroj informací pro spotřebitelské průzkumy.

Za podíl na kampaních osobního doporučení Experti Streetcom nedostávají žádné finanční ohodnocení. Mají radost z testování výrobků, které dostanou. Vždy obdrží jen ty výrobky, které je budou zajímat. Doporučují je libovolným způsobem s nefalšovaným přesvědčením. Jsou zváni ke kampaním na základě speciálně připravených náborových dotazníků. Volba účastníků pro danou kampaň marketingu osobního doporučení probíhá na základě profilu spotřebitele daného výrobku. Všechny údaje jsou právem chráněny a anonymně zpracovávány.

Přes 70% Expertů Streetcom jsou ženy. Právě ony nejčastěji rozhodují o nákupech, rády zkouší a seznamují se s novinkami. Povídají si o tom, co je dobré, a potom dále doporučují svým kamarádkám a příbuzným. Starostliví moderní rodiče, kteří pečují o zdraví a bezpečnost své rodiny, s oblibou testují dětskou kosmetiku, potravinářské výrobky a hračky. Muži si užívají to, že jako první hodnotí novinky z oblasti technologie, alkohol, gadgety nebo auta.