Nám zavolejte na: + 48 22 511 11 11

Stovky úspěšných kampaní!

Naši zákazníci stále vracejí k nám!

Nejspolehlivějším zdrojem informací o výrobku je doporučení někoho známého. Dokazují to také průzkumy. Dokonce až 92% věří doporučením svých známých* *Nielsen, Global Trust in Advertising and Brand Messages, duben 2012.

Od roku 2004 funguje Streetcom jakožto první agentura v Evropě, která se specializuje na marketing osobního doporučení. Naše aktivity zakládáme na unikátním společenství 300 000 spotřebitelů.

V USA a na vyspělých evropských trzích jsou podobné aktivity nejcennější formou budování vztahů se spotřebitelem a také jednou ze základních forem propagace výrobků a výzkumu názoru spotřebitelů. V Polsku jsme dosud uskutečnili několik set kampaní a zákazníky Streetcom jsou největší mezinárodní značky. Experti Streetcom testovali výrobky a služby z mnoha branží, mj. kosmetika, elektronika, hračky, potravinářské výrobky, výrobky pro děti, bankovní služby apod. Základní formou realizace marketingu osobního doporučení jsou kampaně product seeding. Ty jsou postaveny na dodání plnohodnotných výrobků a testovacích vzorků pro zvolenou skupinu spotřebitelů a jejich známé. Debaty o výrobcích a značkách probíhají jak ve skutečném světě, tak na internetu. Základní formou realizace marketingu osobního doporučení jsou kampaně product seeding. Ty jsou postaveny na dodání plnohodnotných výrobků a testovacích vzorků pro zvolenou skupinu spotřebitelů a jejich známé. Debaty o výrobcích a značkách probíhají jak ve skutečném světě, tak na internetu. Vybraní spotřebitelé se mohou stát propagátory myšlenky (v rámci Idea Seeding), např. zdravé výživy, životního stylu a dalších témat. K jednotlivým kampaním zveme také blogery ze Streetcom Blog Team. Sílou marketingu osobního doporučení jsou cílené aktivity v ideálně zvolených skupinách spotřebitelů.