Nám zavolejte na: + 48 22 511 11 11
Napište nám: streetcom@streetcom.cz

Stovky úspěšných kampaní!

Naši zákazníci stále vracejí k nám!

Kdo je Expert?

Ochotně radí ostatním, proto doporučují výrobek svým známým. Díky podílení se na kampaních vědí Experti Streetcom dříve, co se na trhu objeví, a také mají možnost nové výrobky vyzkoušet.

Více »

Co je marketing osobního doporučení?

Od roku 2004 funguje Streetcom jakožto první agentura v Evropě, která se specializuje na marketing osobního doporučení. Naše aktivity zakládáme na unikátním společenství 300 000 spotřebitelů.

V USA a na vyspělých evropských trzích jsou podobné aktivity nejcennější formou budování vztahů se spotřebitelem a také jednou ze základních forem propagace výrobků a výzkumu názoru spotřebitelů. V Polsku jsme dosud uskutečnili několik set kampaní a zákazníky Streetcom jsou největší mezinárodní značky. Experti Streetcom testovali výrobky a služby z mnoha branží, mj. kosmetika, elektronika, hračky, potravinářské výrobky, výrobky pro děti, bankovní služby apod. Základní formou realizace marketingu osobního doporučení jsou kampaně product seeding. Ty jsou postaveny na dodání plnohodnotných výrobků a testovacích vzorků pro zvolenou skupinu spotřebitelů a jejich známé. Debaty o výrobcích a značkách probíhají jak ve skutečném světě, tak na internetu. Základní formou realizace marketingu osobního doporučení jsou kampaně product seeding. Ty jsou postaveny na dodání plnohodnotných výrobků a testovacích vzorků pro zvolenou skupinu spotřebitelů a jejich známé. Debaty o výrobcích a značkách probíhají jak ve skutečném světě, tak na internetu. Vybraní spotřebitelé se mohou stát propagátory myšlenky (v rámci Idea Seeding), např. zdravé výživy, životního stylu a dalších témat. K jednotlivým kampaním zveme také blogery ze Streetcom Blog Team. Sílou marketingu osobního doporučení jsou cílené aktivity v ideálně zvolených skupinách spotřebitelů.

Více »

Slovník

Marketing osobního doporučení

Marketing osobního doporučení je nástroj, jehož úkolem je vyvolat vlnu osobního doporučení výrobku, služby a myšlenky mezi spotřebiteli. Účastníci kampaně jsou pečlivě zvoleni spotřebitelé dané značky. Tyto osoby se dobrovolně a bezplatně věnují kampani. Rádi testují nové výrobky a chtějí jako první obdržet informace o nových výrobcích. Nedostávají žádné finanční ohodnocení. Účastníci kampaně předávají své dobrovolné a upřímné dojmy známým a rodině. Potom jejich názory odesílají ve formě zpráv agentuře, která na jejich základě připravuje spotřebitelský průzkum pro svého zákazníka. Marketing osobního doporučení lze používat již skoro ve všech odvětvích, službách, a dokonce i při propagaci určitých myšlenek.

Více »