Nám zavolejte na: + 48 22 511 11 11

Stovky úspěšných kampaní!

Naši zákazníci stále vracejí k nám!

Kdo je Expert?

Ochotně radí ostatním, proto doporučují výrobek svým známým. Díky podílení se na kampaních vědí Experti Streetcom dříve, co se na trhu objeví, a také mají možnost nové výrobky vyzkoušet.

Více »

Co je marketing osobního doporučení?

Od roku 2004 funguje Streetcom jakožto první agentura v Evropě, která se specializuje na marketing osobního doporučení. Naše aktivity zakládáme na unikátním společenství 300 000 spotřebitelů.

V USA a na vyspělých evropských trzích jsou podobné aktivity nejcennější formou budování vztahů se spotřebitelem a také jednou ze základních forem propagace výrobků a výzkumu názoru spotřebitelů. V Polsku jsme dosud uskutečnili několik set kampaní a zákazníky Streetcom jsou největší mezinárodní značky. Experti Streetcom testovali výrobky a služby z mnoha branží, mj. kosmetika, elektronika, hračky, potravinářské výrobky, výrobky pro děti, bankovní služby apod. Základní formou realizace marketingu osobního doporučení jsou kampaně product seeding. Ty jsou postaveny na dodání plnohodnotných výrobků a testovacích vzorků pro zvolenou skupinu spotřebitelů a jejich známé. Debaty o výrobcích a značkách probíhají jak ve skutečném světě, tak na internetu. Základní formou realizace marketingu osobního doporučení jsou kampaně product seeding. Ty jsou postaveny na dodání plnohodnotných výrobků a testovacích vzorků pro zvolenou skupinu spotřebitelů a jejich známé. Debaty o výrobcích a značkách probíhají jak ve skutečném světě, tak na internetu. Vybraní spotřebitelé se mohou stát propagátory myšlenky (v rámci Idea Seeding), např. zdravé výživy, životního stylu a dalších témat. K jednotlivým kampaním zveme také blogery ze Streetcom Blog Team. Sílou marketingu osobního doporučení jsou cílené aktivity v ideálně zvolených skupinách spotřebitelů.

Více »

Slovník

Trendsetteři

Trendsetter je osoba, o které můžeme říct, že je barometrem trendů. Vyzná se v módě a nejnovějších trendech, navštěvuje módní kluby. Ví, co a kde se děje, co je momentálně in. Má hodně známých, kteří si váží jeho názoru. Trendsetter diktuje a vytváří nové trendy.

Trendsetteři (někdy se jim říká „opinion former“) jsou elitní skupina lidí, kteří jako první akceptují a testují nové výrobky nebo služby.

Trendsetterovi působícímu ve studentském prostředí je většinou 18-25 let. Studuje a pracuje. Má mnohem více známých než jeho kamarádi a kamarádky z ročníku a pro své okolí je charizmatickým lídrem. Nezajímá se jen o módu nebo technické novinky, ale umí přesvědčivě prezentovat to, co je zbrusu nové a co ostatní zatím neznají. Tráví volný čas nejen v klubech, ale také rychle navazuje kontakty, je schopen mluvit s neznámými lidmi a vytváří kolem sebe zajímavou a přitažlivou atmosféru. Trendsetteři jsou lidé přirozeně společenští, otevření novým myšlenkám, výzvám, výrobkům a jsou ochotni sdílet tyto informace s ostatními.

Na začátku svého působení V období 2004-2005 se agentura Streetcom zabývala hlavně prací s trendsettery, marketingem výrobků typu life style. Pravdou je, že buzz marketing prováděný v tomto sektoru je velmi účinný, je to ale docela úzká a příliš specifická část trhu.

Na otázku, zda se trendsetting v Polsku vyvíjí, můžeme odpovědět, že je jen málo výrobků, které jsou vhodné pro tento druh aktivit, a skutečných trendsetterů je ještě méně.

Více »