Nám zavolejte na: + 48 22 511 11 11
Napište nám: streetcom@streetcom.cz

Stovky úspěšných kampaní!

Naši zákazníci stále vracejí k nám!

Kdo je Expert?

Ochotně radí ostatním, proto doporučují výrobek svým známým. Díky podílení se na kampaních vědí Experti Streetcom dříve, co se na trhu objeví, a také mají možnost nové výrobky vyzkoušet.

Více »

Co je marketing osobního doporučení?

Od roku 2004 funguje Streetcom jakožto první agentura v Evropě, která se specializuje na marketing osobního doporučení. Naše aktivity zakládáme na unikátním společenství 300 000 spotřebitelů.

V USA a na vyspělých evropských trzích jsou podobné aktivity nejcennější formou budování vztahů se spotřebitelem a také jednou ze základních forem propagace výrobků a výzkumu názoru spotřebitelů. V Polsku jsme dosud uskutečnili několik set kampaní a zákazníky Streetcom jsou největší mezinárodní značky. Experti Streetcom testovali výrobky a služby z mnoha branží, mj. kosmetika, elektronika, hračky, potravinářské výrobky, výrobky pro děti, bankovní služby apod. Základní formou realizace marketingu osobního doporučení jsou kampaně product seeding. Ty jsou postaveny na dodání plnohodnotných výrobků a testovacích vzorků pro zvolenou skupinu spotřebitelů a jejich známé. Debaty o výrobcích a značkách probíhají jak ve skutečném světě, tak na internetu. Základní formou realizace marketingu osobního doporučení jsou kampaně product seeding. Ty jsou postaveny na dodání plnohodnotných výrobků a testovacích vzorků pro zvolenou skupinu spotřebitelů a jejich známé. Debaty o výrobcích a značkách probíhají jak ve skutečném světě, tak na internetu. Vybraní spotřebitelé se mohou stát propagátory myšlenky (v rámci Idea Seeding), např. zdravé výživy, životního stylu a dalších témat. K jednotlivým kampaním zveme také blogery ze Streetcom Blog Team. Sílou marketingu osobního doporučení jsou cílené aktivity v ideálně zvolených skupinách spotřebitelů.

Více »

Slovník

Názoroví lídři

Názorový lídr je osoba, která kvůli svým znalostem, zkušenostem, osobnosti, postu nebo funkci, již zastává, nebo je díky své prestiži vzorem pro ostatní, kteří onu osobu chtějí napodobovat a jejíž rady, názory nebo upozornění jsou považovány za důležité informace ovlivňující chování a další aktivity na trhu.

Názorovými lídry mohou být jak veřejné osobnosti, tak obyčejní lidé, kteří se vyskytují v několika různých rolích: „hlavní“ autority, autority v určité oblasti, soukromého nebo institucionálního poradce. Jejich názory hrají důležitou roli v přenosu informací o nových a inovačních výrobcích. Lídři jako první sahají po novinkách a chtějí si o nich rozšířit své znalosti.

Podle průzkumů provedených společností Millward Brown Company jsou názorovými lídry nejčastěji lidé, kteří bydlí ve městech s více než 100 000 obyvateli. Jsou to hlavně muži ve věku 23-35 let, minimálně s ukončeným středním vzděláním, kteří pracují na plný úvazek, mají vyšší příjmy, nemají děti. Obecně názoroví lídři žijí víc aktivně a hlouběji se věnují tomu, co dělají. Jejich koníčky a způsob trávení volného času jsou méně typické a dokonce více povýšené. Projevují větší ochotu získávat pro ně zajímavé informace od ostatních lidí.

Více »