Nám zavolejte na: + 48 22 511 11 11
Napište nám: streetcom@streetcom.cz

Stovky úspěšných kampaní!

Naši zákazníci stále vracejí k nám!

Kdo je Expert?

Ochotně radí ostatním, proto doporučují výrobek svým známým. Díky podílení se na kampaních vědí Experti Streetcom dříve, co se na trhu objeví, a také mají možnost nové výrobky vyzkoušet.

Více »

Co je marketing osobního doporučení?

Od roku 2004 funguje Streetcom jakožto první agentura v Evropě, která se specializuje na marketing osobního doporučení. Naše aktivity zakládáme na unikátním společenství 300 000 spotřebitelů.

V USA a na vyspělých evropských trzích jsou podobné aktivity nejcennější formou budování vztahů se spotřebitelem a také jednou ze základních forem propagace výrobků a výzkumu názoru spotřebitelů. V Polsku jsme dosud uskutečnili několik set kampaní a zákazníky Streetcom jsou největší mezinárodní značky. Experti Streetcom testovali výrobky a služby z mnoha branží, mj. kosmetika, elektronika, hračky, potravinářské výrobky, výrobky pro děti, bankovní služby apod. Základní formou realizace marketingu osobního doporučení jsou kampaně product seeding. Ty jsou postaveny na dodání plnohodnotných výrobků a testovacích vzorků pro zvolenou skupinu spotřebitelů a jejich známé. Debaty o výrobcích a značkách probíhají jak ve skutečném světě, tak na internetu. Základní formou realizace marketingu osobního doporučení jsou kampaně product seeding. Ty jsou postaveny na dodání plnohodnotných výrobků a testovacích vzorků pro zvolenou skupinu spotřebitelů a jejich známé. Debaty o výrobcích a značkách probíhají jak ve skutečném světě, tak na internetu. Vybraní spotřebitelé se mohou stát propagátory myšlenky (v rámci Idea Seeding), např. zdravé výživy, životního stylu a dalších témat. K jednotlivým kampaním zveme také blogery ze Streetcom Blog Team. Sílou marketingu osobního doporučení jsou cílené aktivity v ideálně zvolených skupinách spotřebitelů.

Více »

Slovník

Spotřebitelské průzkumy

Spotřebitelské průzkumy jsou klíčem k porozumění potřeb spotřebitelů. V rámci výzkumu můžeme vybrat vhodnou cílovou skupinu, vytvořit její profil a popsat. Tyto informace chrání společnost před chybným pozicováním značky a výrobku a adresovat je nevhodným odběratelům.

Dále mohou být informace o spotřebitelích a obsahy sdělení vhodně přizpůsobeny pomocí zdůraznění nejvýraznější motivace k nákupu a k odstranění překážek. Poznáním určitých spotřebitelských zvyků souvisejících s určitou kategorií výrobku budeme lépe rozumět, které faktory ovlivňují nákupní rozhodnutí a jsou klíčem k volbě vhodné marketingové strategie.

Více »