PL PL-EN CZ Hu Sk
Go to   Zóna klienta
Nám zavolejte na: + 48 22 511 11 11
Napište nám: streetcom@streetcom.cz

(Polski) Jak usunąć swoje konto?

(Polski) Czy moje dane osobowe będą przekazywane innym firmom?

Jak se můžu zúčastnit kampaně?

Po registraci na webové stránce je třeba vyplnit všechny dotazníky. Na základě náborových dotazníků vybíráme lidi, které pozveme k účasti na kampani osobního doporučení.

Jsou poplatky za testování?

Účast na kampaních Streetcom je bezplatná. Experti neplatí za obdržené výrobky a sami také nedostávají žádnou odměnu.

Jakým způsobem dodáváte výrobky na testování?

Výrobky na testování posíláme na uvedenou adresu, obvykle kurýrem.

Po jaké době dostanu výrobky na testování?

To záleží na tom, které kampaně momentálně vedeme. Každý výrobek je určen pro konkrétní cílovou skupinu. Počet výrobků na testování je omezen, proto můžeme nabídnout testování jen vybraným lidem, kteří splňují určitá kritéria.

Vyplnila jsem už všechny dotazníky, co dál?

Na adresu uvedenou během registrace budeme elektronicky informovat o každém novém dotazníku a o všech aktivitách, kterých se můžete zúčastnit. Proto doporučujeme kontrolovat zprávy od společnosti Streetcom ve své emailové schránce a dívat se do svého profilu po přihlášení na webové stránce.

A co když se mi výrobek nebude líbit?

Účast na testování je dobrovolná. Pokud se Ti daná značka nelíbí, nevěnuj se kampani. Kontaktuj nás, pokud výrobek nebude splňovat Tvé představy nebo budeš mít otázky. Doporučuj výrobky jen tehdy, když víš, že za to stojí.

Pokud odjedu do zahraničí, můžu se dále účastnit kampaní?

Bohužel to není možné, protože zásilky pro ambasadorky posíláme jen na území České republiky.