PL PL-EN CZ Hu Sk
Go to   Zóna klienta
Nám zavolejte na: + 48 22 511 11 11

Dobře se bavte!

Účast na kampaních marketingu osobního doporučení dává smysl jen za předpokladu, že je to pro Tebe skvělá zábava. Jako první se seznámíš s výrobkem, který ostatní zatím neznají. Máš možnost vyjádřit na něj svůj názor. Chceme, aby pro Tebe bylo podílení se na kampaních radostí a zajímavou zkušeností. Vždy s námi můžeš počítat.

Pravidla Kodexu Experta

Streetcom pečuje o pravidla čestného jednání v rámci vedených kampaní osobního doporučení. Jsme iniciátor vzniku Kodexu etiky marketingu osobního doporučení. Snažíme se vytvářet vztahy, které se zakládají na důvěře a upřímnosti. Chceme, aby se členové společenství Streetcom řídili pravidly z Kodexu Experta.

Otevřenost

Expert Streetcom se vždy přiznává, že se účastní kampaně marketingu osobního doporučení. Pamatuj si, že jsi byl zvolen Expertem Streetcom. Jsi Expert, s jehož názorem počítají největší světové značky. Chceme, abys na to byl hrdý a otevřeně říkal, že jsi spojen s agenturou marketingu osobního doporučení Streetcom, která Ti umožňuje testovat nové výrobky nebo služby. Máš výsadu seznámit se s novinkami na trhu dříve než ostatní.

Nenucenost

Buď sám sebou a děl se jen o upřímné názory. Nejdůležitější je to, abys zpřístupňoval spolehlivé a upřímné informace o výrobku. Představ si akci v obchodě, během které zjistíš informace o výrobku. Když uslyšíš jen samé pochvaly, informace o výrobku se Ti budou zdát umělé a velmi přehnané. V tomto případě často ignoruješ to, co slyšíš, a zapomínáš na skutečné sdělení. Pamatuj, že ostatní mohou reagovat podobně, když na ně mluvíš, proto buď přirozený. Neobtěžuj ostatní, neposílej zbytečné zprávy lidem, které neznáš. Měj na paměti, že tohle nemá nikdo rád.

Zůstat v kontaktu

Kontaktuj nás a vždy drž krok s dobou a s nejnovějšími akcemi. Buď stále ve střehu. Reaguj na pozvánky k novým akcím a přihlašuj se rychle do kampaní, které Tě zajímají. Pamatuj na uvedené termíny přihlašování se do projektů. Vyplňuj dotazníky, abys nám předával svůj názor na výrobek a rozhovory, které se Ti podařilo uskutečnit na téma výrobku. Informuj nás o všech svých postřezích. Jsi přece náš Expert tak pamatuj na to, že každý Tvůj názor nebo postřeh je pro nás velmi cenný.

Upřímnost

Základem marketingu osobního doporučení je upřímnost. Lidé jsou velmi citliví na neupřímná sdělení a velmi rychle si jich všimnou. Nechceme, abys lidi mylně informoval a riskoval tím ztrátu důvěry svých známých. Jde o Tvůj upřímný názor a právě tímto způsobem bys měl mluvit se svými známými. Pokud se Ti něco nelíbí, neměj strach a řekni to.

Neprodávej!

Přirozeně popisuj výrobky, nesnaž se je prodávat. Pokud popisuješ ostatním výrobek, chovej se přirozeně, nezvyšuj jeho hodnotu. Předáváme Ti výrobek proto, aby ses s ostatními podělil o svůj názor na něj. Pamatuj: nikdy nikoho nepřemlouvej k vyjadřování neupřímných názorů!

Poslouchej

Dávej si pozor na to, jak lidé reagují na to, co říkáš. Rozhovoru se účastní dvě strany. Nejen Ty máš zajímavé informace, o které se chceš podělit. Velmi důležité je to, abys také poslouchal to, co říkají další účastníci rozhovoru. Právě tak získáš jejich úctu. Budeš lépe informovaný a zdatnější Expert Streetcom.