PL PL-EN CZ Hu
Go to   Zóna klienta
Nám zavolejte na: + 48 22 511 11 11
Napište nám: streetcom@streetcom.cz

Krémy, elektronické gadgety, výrobky pro děti nebo potravinářské výrobky – jak zkontrolovat, které výrobky jsou na trhu nejlepší? Jak dobře utrácet své peníze? Nejlepší způsob je otestovat výrobky osobně nebo se na ně zeptat důvěrného známého.

Vedeme kampaně marketingu osobního doporučení, kterých se účastní vybraní Experti z našeho společenství. Dané skupině spotřebitelů dodáváme plnohodnotné výrobky spolu se vzorky na testování pro jejich známé.

 Účastnící kampaně nám posílají názory na výrobky. Experti obdrží jen ty výrobky, které se jim budou líbit. Proto také klademe hodně otázek a žádáme o vyplňování dotazníků.

Chceme co nejlépe vybrat skupinu Expertů, kteří se stanou ambasadory testované značky, budou se věnovat kampani a budou z toho mít radost. Od našich Expertů víme, že testování výrobků a podílení se o názory na ně se svými známými, je skvělá zábava, inspirující, a dokonce vzrušující zkušenost.

Co je marketing osobního doporučení?
Začátek kampaně

Obdržíš od nás sadu plnohodnotných výrobků, vzorků pro známé a další překvapení spojená s danou kampaní. Každá sada, kterou v balíku obdržíš, je vždy jiná, protože je přizpůsobena specifice kampaně.

   
Období testování

Je čas vyzkoušet výrobky.

Dodaný výrobek musíš otestovat, to je jasné! Zkontroluj, jak funguje, chutná nebo jak se využívá v každodenním životě. Vyzkoušej ho a udělej si svůj názor, zda to, co slibuje značka, je v souladu s Tvými očekáváními.

Období doporučování

Pokud daný výrobek splňuje Tvé představy, doporuč ho!

Poděl se se svými známými o rozsáhlé znalosti, které získáš během společné kampaně, a diskutuj s nimi. Vždy jim řekni, odkud výrobek máš a jak ses stal Ambasadorem značky. Své postřehy zapisuj do naší databáze, nejlépe co nejdříve, protože emoce jsou velmi důležité!

 
Finále kampaně

Poděl se s námi o své zkušenosti v podobě Závěrečného dotazníku.

Popiš nám zkrátka názory svých známých týkající se obdržených výrobků. Chceme znát jak Tvůj názor, tak názor Tvých známých. Vyplněný dotazník bude důkladným shrnutím Tvých zkušeností získaných během kampaně.