Nám zavolejte na: + 48 22 511 11 11
Napište nám: streetcom@streetcom.cz

Stovky úspěšných kampaní!

Naši zákazníci stále vracejí k nám!

25.06.2013

Experti Streetcom za volantem auta značky Dacia Sandero Stepaway

Firmy Dacia a Streetcom Polska zahájily spolupráci, v rámci které se rozjíždí kampaň osobního doporučení značky Dacia, která se zakládá na propagaci image značky pomocí přímého seznámení se s jedním z modelů Dacia Sandero Stepway. Pečlivě zvolená a exkluzivní skupina ambasadorů ze společenství Streetcom začne auto testovat a předá své názory dovozci.

Potom budou Experti aktivně doporučovat auta jak na internetu, tak ve skutečném světě. Již několik let je značka Dacia pod křídly společnosti Renault velmi úspěšná a zvětšuje okruh svých příznivců na mnoha evropských trzích.

Dacia Sandero Stepway je moderní auto s atraktivním stylem opravdového teréňáku s výrazným designem. Cílem kampaně osobního doporučení je umožnění testování vozidla zvoleným osobám a předání jejich názorů po zkušební jízdě dalším spotřebitelům. Ambasadory značky jsou řidiči, kteří vyhledávají na automobilním trhu zajímavé novinky za rozumnou cenu. Jsou to lidé toužící poznávat nové trendy v oblasti automobilů a chtějí své názory na ně sdílet se svými známými. Vedení aktivit v pečlivě vybrané skupině řidičů způsobí uchycení pozitivního obrazu značky Dacia v povědomí potenciálních uživatelů a vyvolá tak její doporučení dalším osobám. Kampaň doprovází akce na internetu, které zvětšují rozsah doporučení. Účastníci se seznámí s výhodami auta Dacia během zkušebních jízd, obdrží informační materiály o značce a také gadget na památku. Ambasadoři to jsou aktivní řidiči činící racionální rozhodnutí. Plánují koupi nového auta v blízké budoucnosti. Proto heslo kampaně zní „Dacia. Chytrá volba.“

Návrat <