Nám zavolejte na: + 48 22 511 11 11

Stovky úspěšných kampaní!

Naši zákazníci stále vracejí k nám!

01.08.2013

Fortuna a Streetcom – nové nápoje v rukou ambasadorů

Méně je někdy více. Takto zní heslo kampaně osobního doporučení nových nápojů značky Fortuna, kterou vede agentura Streetcom Polska. Ke kampani bylo přizváno 2 500 spotřebitelů ze společenství Streetcom. Informace o nových výrobcích se dostanou ke skoro 250 000 osobám.

Cílem kampaně je umožnit testování nového výrobku vhodně zvoleným spotřebitelům. Jsou to vědomí spotřebitelé, pro které je důležitý zdravý životní styl a kteří hledají rovnováhu. Obzvlášť chtějí zůstat vyrovnaní a klidní. Pečují o svou fyzickou kondici a postavu. Proto jsou pro ně nové výrobky značky Fortuna ideální volba. V nové řadě nápojů Fortuna najdeme následující příchutě: jablko s papájou a citronovou trávou, citrusy s citronovou trávou a jablko s melounem a mátou. Nové příchutě jsou díky spojení ovocné šťávy s minerální vodou lehčí. Výrobky neobsahují cukr ani sladidla a mají proto o 30% méně kalorií.

V rámci kampaně product seeding, otestují Ambasadoři značky Fortuna nové nápoje a podělí se o ně se svými známými. Obdrží také informační materiály o výrobku a letáky pro lidi, se kterými budou mluvit. Kampaň bude probíhat v reálu i na internetu, jednoduše všude tam, kde spolu spotřebitelé komunikují. Budou také doporučovat výrobek mezi známými na internetu na různých sociálních médiích.

Návrat <